Připravte své vydavatelství na budoucnost reklamy

Dostávejte poptávky po sponzorovaném obsahu přímo do vaší emailové schránky. Vyhněte se studeným telefonátům a posílejte nabídky pouze lidem, kteří je vážně chtějí.

Jak to probíhá?

1. Inzerenti vytváří zadání na kampaně v médiích. Budete o nich informováni e-mailem.
2. Na zadání můžete reagovat vytvořením nabídky. Díky šablonám to zvládnete za 2 minuty.
3. Po akceptování nabídky se dohodnete na detailech, obsah zveřejníte a obdržíte platbu.
Vyzkoušet teď

je pro vydavatele zcela zdarma.

5 000+

Registrovaných inzerentů

Buďte tam, kde jsou vaši zákazníci.

10

Evropských zemí

Prodávejte zahraničním inzerentům, kteří chtějí inzerovat v České republice.

Formáty sponzorovaného obsahu

Digital a print

Video/YouTube

Podcast

Televize

Rádio

Máte to pod kontrolou

Vy určujete cenu

Cenu za sponzorovaný obsah si stanovíte vy. Můžete dokonce nabízet dodatečné služby nebo vytvořit několik nabídek.

Vy tvoříte obsah

Většina našich reklamních kampaní vám dává volnou ruku na implementaci reklamního sdělení inzerenta do vašeho obsahu.

Mluvte přímo s inzerentem

Vaše nabídky a kreativní nápady se už v PR agenturách neztratí.

Jana Beer photo

“Dvě noční můry obchodního oddělení? Obvolávání studených kontaktů a nezaplacené faktury. S Medializuj.cz vám to nehrozí.”

Jana Beerová, bývalá novinářka a spoluzakladatelka Medializuj.cz

Proč přejít na sponzorovaný obsah?

Růst blokování reklam znamená pokles výnosů.

Oblíbenost blokovačů reklam stále stoupá. Sponzorovaný obsah nelze zablokovat, takže může nahradit vaše ztracené příjmy z tradičních reklam.

Růst blokování reklam znamená pokles výnosů.
Má váš web tlačítko „odmítnout všechny cookies“?

Má váš web tlačítko „odmítnout všechny cookies“?

48 % vydavatelů předpokládá, že budou muset snížit počet zaměstnanců v důsledku ztráty příjmů po implementaci zákonného cookie souhlasu. Výnosy ze sponzorovaného obsahu jsou odolné vůči změnám v cookie souhlasu.

Registrace

Vybíráme z blogu

Nejsme PR agentura. Věříme, že pro nejlepší výsledky byste měli být v přímém kontaktu s inzerentem. Naším cílem je poskytovat férové a transparentní online tržiště a automatizovat všechnu nudnou a opakující se práci.
Na obsahu začnete pracovat až poté, co inzerent uhradí depozit ve výši 100 % z ceny inzerce. Po zveřejnění obsahu vám peníze uvolníme. Už žádní klienti, kteří platí pozdě nebo neplatí vůbec!
Pro každou reklamní kampaň můžete vytvořit více nabídek. Pokud si myslíte, že máte lepší kreativní nápad, vytvořte další nabídku. V konečném důsledku však rozhoduje inzerent, proto doporučujeme vytvořit nabídku i na to, co inzerent požadoval.