Řekněte to
ve velkém

Řekněte to
ve velkém

Už nemusíte manuálně kontaktovat stovky vydavatelů. Získejte ty nejlepší nabídky pro svou reklamní kampaň skrze naše moderní on-line tržiště sponzorovaného obsahu.

Jak to probíhá?

1. Popište si, co chcete odkomunikovat a kdo je cílový zákazník.
2. Vydavatelé vám navrhnou kreativní nápady a zašlou cenové nabídky. Vyberte si pouze ty, které vám vyhovují.
3. Média zveřejní váš obsah až po vašem schválení.
Vyzkoušet teď

Získat nabídky od médií nic nestojí.

Proč nekontaktovat vydavatele ručně po jednom?

Lepší ceny

Už nemusíte vyjednávat o ceně. Vydavatelé vědí, že používáním Medializuj.cz získáte množství nabídek, a proto vám hned posílají ty nejlepší.

Lepší kreativa

Nechte vyhrát nejkreativnější nápady. Vydavatelé na Medializuj.cz vědí, že budou soutěžit s množstvím nápadů.

6 000+

Uživatelé

Přidejte se k tisícům lidí, kteří důvěřují Medializuj.cz.

11 milionů

Oslovitelné publikum

Namiřte na široké spektrum cílových skupin.

10

Evropských zemí

Expandujte svou nativní kampaní přes hranice.

Formáty sponzorovaného obsahu

Digital a print

Poutavé články, příběhy a rozhovory, které zmíní vaši značku.

Video/YouTube

Umožněte youtuberům používat váš produkt nebo službu. Nebo se staňte součástí redakčního videa souvisejícího s vaší značkou.

Podcast

Staňte se hostem podcastu nebo nechte hostitele mluvit o vaší značce během relevantních epizod.

Televize

Oslovte diváky, od ranních relací, až po konkrétní témata a vše mezi tím.

Rádio

Dopřejte si rozhovor v rádiu nebo si poslechněte, jak o vaší značce mluví vaše oblíbená rozhlasová hvězda.

Doplňky

Propagujte svůj nový obsah v mailing listech a na sociálních médiích.

Jana Beer photo

“Nativní reklamní obsah zvýší povědomí o vaší značce, důvěryhodnost i prodeje.”

Jana Beerová, bývalá novinářka a spoluzakladatelka Medializuj.cz

Registrace

Překonejte tradiční reklamní jednotky 🚀

Nativní sponzorovaný obsah má několikanásobně lepší výsledky než tradiční online reklama.

20x

⇧ časový engagement

4,4x

⇧ povědomí o značce

6,4x

⇧ zapamatování reklamy

5,4x

⇧ úmysl koupit

Podle provedených ComScore a dalšími.

Proč už PPC nefunguje jako kdysi?

Blokovače reklam

Blokovače reklam

45 % uživatelů internetu nevidí vaše reklamy, protože používají blokovače reklam.

AdBlock využívá převážně nejlukrativnější segment lidí (vzdělaní pracující profesionálové). Sponzorovaný obsah není možné blokovat.

Podvody s reklamami

Podvody s reklamami

40 % vašich výdajů na programatickou reklamu jde provozovatelům podvodných robotů.

Roboti zaměření na podvody s reklamami generují falešnou návštěvnost webových stránek, která je k nerozeznání od skutečných lidí. Klikání na odkazy ve sponzorovaných článcích robotům nepřináší zisk, takže to nedělají.

Sponzorovaný obsah může, na rozdíl od PPC, přinášet hodnotu roky po jeho zveřejnění.

Zvyšte konverze svého webu

Po zveřejnění sponzorovaného obsahu ho doporučujeme umístit i na váš web. Bude to působit jako silný společenský důkaz, který dodá vašim zákazníkům důvěru při nákupu od vaší společnosti. Zaplaťte teď, konverze webových stránek zvyšte na celé roky.

Zvyšte konverze svého webu
Vyzkoušet teď

Získejte lepší ceny a kreativnější nápady.

Vybíráme z blogu